ဂ်ိဳးကဗ်ာနဲ႕ ရသစာေပ

|

ဂ်ိဳးဆိုတဲ့ တကူကူးကူးလို႕ ေအာ္ျမည္တမ္းတတ္တဲ့ သတၱ၀ါငယ္ေလးေတြကို စာဖတ္သူတို႕ ေကာင္းေကာင္းသိၾကလိမ့္မယ္လို႕ ကိုကိုးထင္ပါတယ္.. ဂ်ိဳးငွက္ေလးေတြဟာ ေမာင္ႏွံႏွစ္ေဖာ္ အတူတကြ တစ္သက္တာေပါင္းသင္း ေနထိုင္ေလ့ရွိၾကပါတယ္.. ဂ်ိဳးငွက္ေတြဟာ တစ္လင္တစ္မယားစနစ္ကို က်င့္သံုးၾကျပီး တစ္သက္တာသစၥာရွိစြာ ေနထိုင္တတ္ၾကပါတယ္. ဇီ၀ဇိုးငွက္ေတြ၊ ဟသၤာေမာင္ႏွံတို႕လို တစ္ေကာင္ေသရင္ က်န္တဲ့တစ္ေကာင္လိုက္ ေသတာမ်ိဳးမရွိၾကေပမယ့္ အရမ္းသစၥာရွိတဲ့ သတၱ၀ါေလးေတြပါ... ဂ်ိဳးငွက္ကေလးေတြဆိုတာ လူေတြနဲ႕ အရမ္းရင္းႏွီးၾကတဲ့ သတၱ၀ါေလးေတြပါ... အိမ္ေတြနားမွာ သစ္ပင္ေတြေပၚမွာ ေခ်ာင္းေတြ၊ လမ္းေတြေပၚမွာ ေတြ႕ရတတ္တဲ့ အတြက္ လူေတြနဲ႕ ရင္းရင္းႏွီးႏွီး ထိေတြ႕ေနက် တိရိစာၦန္ေတြပါ..

တစ္ခါတုန္းက ဂ်ိဳးထီးေလးတစ္ေကာင္နဲ႕ ဂ်ိဳးမေလးတစ္ေကာင္တုိ႕ရွိၾကပါတယ္.. ဂ်ိဳးထီးေလးက လူသားေတြရဲ႕လက္ခ်က္နဲ႕ ဘ၀တစ္ပါး ေျပာင္းသြား ကြယ္လြန္ေလေတာ့ ဂ်ိဳးမေလးခင္မ်ာမွာ ၀မ္းနည္းစြာနဲ႕ ငိုေၾကြးေအာ္ျမည္တမ္းေနရွာတာေပါ့ေလ.. အဲဒါကေတာ့ စာလို၊ စကားေျပလို၊ စာစီစာကံုးလို ေျပာလိုက္ျခင္းပါ.. ငွက္ဖိုကေလး ေသဆံုးသြားလို႕ ငွက္မကေလး လြမ္းေဆြးေနရွာတယ္ေပါ့ေလ... အဲဒါေလးကိုပဲ ကဗ်ာဆရာက ဘယ္လို ဖြဲ႕ႏြဲ႕သီကံုး လိုက္ေလသလဲဆိုေတာ့ ကိုကိုးတို႕ ငယ္ငယ္က သင္ဖူးတဲ့ကဗ်ာေလး တစ္ပုဒ္ေလ ေရးျပလိုက္ရင္ေတာ့အားလံုး မွတ္မိၾကလိမ့္မယ္လို႕ ေမွ်ာ္လင့္မိပါတယ္.. ေန၀င္စ ဂ်ိဳးမရယ္ကူ ေတာသူမေလးအေ၀း... စာကိုသာစာကိုလိုလို႕ ကူရွာသေလာ ကူသေလာ.. ေရကိုသာေရကိုလိုလို႕ ကူရွာသေလာ ကူသေလာ.. ႏြားေက်ာင္းသားငယ္ ညႊတ္ကြင္းရယ္တည့္ ဘယ္.. ဘယ္ကိုမွီး လယ္.. လယ္ကိုမွီး ဘယ္.. ဘယ္ကိုႏွက္ လည္ပင္းအထက္ ေခါင္းကိုနွက္ ဘယ္.. ဘယ္ကိုခြဲ ရင္.. ရင္ကိုခြဲလို႕ ရွားမီးခဲတြင္ ရဲရဲငယ္ကင္သည္ အကြ်န္မျမင္၀ံ့ပါတကား.. ကဲဒိေလာက္ဆိုရင္ေတာ့ မွတ္မိေလာက္ျပီလုိ႕ထင္ပါတယ္...

ခုနကေတာ့ စာလို၊စကားေျပလို ေျပာတုန္းက ဂ်ိဳးလည္ေျပာက္ေလးေတြ အိမ္နား၊ ေခ်ာင္းနား၊ သစ္ပင္နားေတြမွာ ေနတယ္.. လူေတြနဲ႕ရင္းႏွီးတယ္.. သူတို႕ရဲ႕သဘာ၀ေလးေတြဘယ္လိုရွိတယ္.. လူေတြမေၾကာက္တတ္ဘူး.. လမ္းေတြေပၚမွာ အစာရွာစားတတ္တယ္.. လူေတြကသတ္လိုက္လို႕ ဂ်ိဳးဖိုေလး ေသတာကို ဂ်ိဳးမေလးငိုေၾကြးျမည္တမ္းေနရွာ တယ္လို႕ေျပာလိုက္တဲ့ စကားနဲ႕ အခု ဘာမွ စကားေျပ(Translate) မျပန္ရေသးတဲ့၊ ကဗ်ာေလးကို ရြတ္ျပလိုက္တဲ့အခါ ခံစားရတဲ့ခံစားမွဴ႕ ဘယ္ဒင္းက ရင္ကိုထိမိခံစားမိေစပါသလဲ... အဲဒီမွာေျပာၾကပါလိမ့္မယ္ .. ကဗ်ာပါဆိုမွ စကားေျပျပန္ဖို႕ Translate လုပ္ဖို႕ လိုေသးလို႕လားလို႕ ေမးတဲ့သူေတြရွိပါလိမ့္မယ္.. လိုတယ္.. လိုကိုလိုပါတယ္.. ဘာလို႕လည္းဆိုေတာ့ ကဗ်ာမွာပါတဲ့စကားလံုးေတြဟာ ကြန္ဆာ့ထ္(က်စ္လစ္) ျဖစ္တဲ့အတြက္ စကားေျပျပန္ဖို႕ လိုကိုလိုပါတယ္.. တစ္ခ်ိဳ႕ေနရာေတြမွာ ကဗ်ာစာသားေတြဟာ က်စ္လစ္တဲ့အတြက္ ေျပာရမယ္ဆိုရင္ လူျပိန္းနားမလည္ႏိုင္တဲ့ စကားေတြပါႏိုင္ပါတယ္.. အဲေတာ့ ဘာလုပ္ေပးရမလဲ.. ကြန္ဆာ့ထ္ျဖစ္ေနတာေတြကို ျဖည္ေပးရပါတယ္.. ကဗ်ာမွာပဲျဖစ္ျဖစ္ စာမွုာပဲျဖစ္ျဖစ္ အင္ဖလစ္(ပြေယာင္း)လြန္းရင္လည္းမေကာင္းသလို ကြန္ဆာ့ထ္(က်စ္လစ္)လြန္း ရင္လည္း မေကာင္းပါဘူး.. သာမန္လူနားမလည္ႏိုင္ ေတာ့ပါဘူး.. စာဖတ္သူေတြသေဘာေပါက္ မယ္ထင္ပါတယ္.. ဒါေပမယ့္ ဒီကဗ်ာမွာေတာ့ ကြန္ဆာ့ထ္ျဖစ္လြန္းတာလည္းမဟုတ္သလို အင္ဖလစ္ ျဖစ္လြန္းတာ လည္းမရွိပါဘူး.. ဒါေပမယ့္ တိရိစာၦန္ေလးေတြရဲ႕ သေဘာသဘာ၀ေလးေတြ ပါလာေတာ့ အဲဒါကို ကိုကိုးတို႕နည္းနညး္ ျပန္ရွင္းရမယ့္ အပိုင္း ေလးေတြရွိပါတယ္..
ဒီေနရာမွာ ေမးစရာတစ္ခုရွိလာပါျပီ.. အခုနက အေပၚဆံုးမွာ ေရးျပခဲ့သလို စာလိုဖတ္ျပတာနဲ႕ ကဗ်ာေလးလို ရြတ္ျပတာနဲ႕ ဘယ္ဒင္းကပိုျပီး ရင္ကိုထိေစ မယ္လို႕ စာဖတ္သူတို႕ထင္ပါသလဲ.. ကဗ်ာေလးလိုရြတ္ျပတာက ပိုျပီး ရင္ကိုထိေစတာေပါ့.. ကိုကိုး အေပၚဆံုးမွာ စာလို၊ စကားေျပလိုေျပာေနတုန္းက ေနရာေတြ၊ အခ်ိိန္ေတြ၊ သစ္ပင္ေတြေပၚမွာ၊ လမ္းေတြေပၚမွာ ၊ မနက္ခင္းေတြမွာ ၊ ေခ်ာင္းနား၊ ေျမာင္းနားမွာေတြ အစရွိသျဖင့္ေပါ့ အဲလိုမ်ိဳးေတြပါပါတယ္.. သူကေတာင္ပိုျပီးေတာ့ ျပည့္စံုရွင္းလင္းေနေသးတယ္ေနာ္.. အဲဒါက တင္ျပတဲ့အပိုင္းကို ေျပာတာပါ.. ရွင္းလင္းတဲ့အပိုင္းမွာလည္း စကားေျပဆိုေတာ့ နားလည္လြယ္တယ္ ပိုျပီးျပည့္စံုတဲ့ ရွင္းလင္းခ်က္ေတြပါတဲ့ အတြက္ လူတိုင္းနားလည္ႏိုင္ ပါေသးတယ္.. ဘာသာျပန္ေပးစရာကိုမလို ေလာက္ေအာင္ နားလည္သေဘာေပါက္ႏိုင္ပါတယ္..

ဒါေပမယ့္ အဲဒီစကားေျပပံုစံစာကိုဖတ္ျပတာနဲ႕ ကဗ်ာရြတ္ျပတာေလးနဲ႕ကို ယွဥ္ျပလိုက္တဲ့အခါမွာ ျဖစ္ေပၚလာတဲ့ ရင္ထဲက ခံစားမွဴ႕မွာ ဘယ္ဒင္းက အရသာ ကိုပိုေပးမယ္လို႕ စာဖတ္သူတို႕ထင္ပါသလဲ.. ကိုကိုးကေတာ့ ကဗ်ာရြတ္တာေလးက ပိုျပီး အရာသာပိုေပးတယ္လို႕ထင္ပါတယ္.. ဥပမာ၊ ဥပေမယ်နဲ႕ ေဆာင္ျပီးေျပာရမယ္ ဆိုရင္ေတာ့ ကေလးငယ္ေလးကို အိပ္ရာ၀င္ခါနီးမွာပဲျဖစ္ျဖစ္၊ စာသင္တဲ့အခါမွာပဲျဖစ္ျဖစ္ စာေတြကို အတံုးလိုက္ အတစ္လိုက္ ဖတ္ျပတာနဲ႕ ကဗ်ာေလးေတြ သင္ေပးတာ ဘယ္ဒင္းကပို အတတ္ျမန္မယ္ထင္ပါသလဲ.. ကဗ်ာရြတ္ျပတာကပို အတက္ျမန္တာေပါ့.. ဘာလို႕လဲဆိုေတာ့ ကဗ်ာဆိုတာမ်ိဳးက ရြတ္လို႕ေကာင္းေတာ့ ရင္ထဲလဲ တိုက္ရိုက္၀င္တယ္.. နားထဲလည္း တိုက္ရုိက္၀င္တာေပါ့..
ခုနကကဗ်ာေလးကို ျပန္ေကာက္လိုက္ၾကဦးစို႕.. ေန၀င္စ ဂ်ိဳးမရယ္ကူ ေတာသူမေလးအေ၀း... တဲ့..။ အဲဒီေတာသူမေလးဆိုတာဘယ္သူ႕ကို ေျပာတာလဲ.. ဘာကိုဆိုလိုတာလဲ..ဘာကိုရည္ညႊန္းတာလဲ.. ေတာမွာ ေရခပ္ဆင္းတဲ့ ေတာသူမေလးနဲ႕ မနီးမေ၀းကို ေျပာတာလား.. ဂ်ိဳးငွက္မေလး ကိုေျပာတာဆိုရင္လည္း ဘာလို႕ ဂ်ိဳးငွက္မေလးအေ၀းလို႕ မသံုးတာလဲ.. အေၾကာင္းေတာ့ရွိရမယ္ေနာ့... အဲဒါကိုေတာ့ ေျပာမေျပေတာ့ဘူး စာဖတ္သူတို႕ကိုယ္တိုင္ပဲ စဥ္းစားၾကည့္ေတာ့ေနာ္... စဥ္းစားလို႕ အေျဖရတယ္ဆိုလည္း ေျပာသြားပါဦးေနာ္.. ေနာက္တစ္ခုက အေ၀းဆိုတာကေကာ ဘာကိုေျပာခ်င္တာလဲ .. အေ၀းၾကီးကို ေျပာတာမဟုတ္ဘူးေနာ္.. ေသသြားတာကို အလကၤာနဲ႕ခံျပီးေရးလိုက္တာပါ. မဆံုႏိုင္ေအာင္ေ၀းသြားတာကို အခုကဗ်ာေလးမွာ သံေပါက္ပံုစံမ်ိဳးေရးထားတဲ့အတြက္ မဆံုႏုိင္ေအာင္ေ၀းတယ္တို႕ စည္းတစ္ဖက္ျခားတို႕ ၊ ျပန္မဆံုႏိုင္ေတာ့ပါ တို႕ကို ကဗ်ာမွာသံုးလို႕အဆင္ မေျပႏိုင္တဲ့အတြက္ အေ၀းဆိုျပီး အလွဆံုးသံုးသြားတာပါ.. အဲဒါကို ရသလို႕ေခၚပါတယ္..
စာကိုသာစာကိုလိုလို႕ ကူရွာသေလာ ကူသေလာ..ဆိုတာမွာလည္း စာဆိုတာ ဘာစာလဲ.. ဘာကိုေျပာခ်င္တာလဲ.. စာပုေလြရင္မွာပိုက္ပါလို႕ဆိုတဲ့ စာမ်ိဳးလား၊ ရည္းစားစာလား.. တကယ္တမ္းက သူေရးခ်င္တာ အစာဆိုတာကိုေရးခ်င္တာပါ.. အဲဒါကို ဘာလို႕ အ ဆိုတဲ့အကၡရာကို မထည့္ဘဲျဖဳတ္ထားခဲ့ရတာလဲ.. စဥ္းစားစရာေနာ္.. စာကိုသာစာကိုလိုလို႕ လို႕ဘာလို႕ေရးတာလဲ.. ဒါကေတာ့ ကဗ်ာရဲ႕ပညာရပ္ပိုင္းဆိုင္ရာ နဲ႕ဆိုင္သြားပါျပီ.. ဒီ့ထက္ဆက္ေျပာမယ္ဆိုရင္ေတာ့ တစ္ညလံုး၊ တစ္ေနကုန္ထိုင္ေရးေတာင္ ျပီးႏိုင္အံ့မထင္ပါတယ္.. ေနာက္မ်ားမွပဲ အဲဒီအေၾကာင္းေတြ အလ်ဥ္းသင့္သလို ေရးပါဦးမယ္.. တကယ္မွာက ကြ်န္ေတာ္တို႕ ျမန္မာ့ပင္ရင္းကဗ်ာေတြဟာ အရမ္းကို ပညာသားပါလြန္း အရမ္းကို ေကာင္းလြန္းလွပါတယ္.. ဘာတဲ့အခု ေခတ္စားေနတဲ့ ေမာ္ဒန္ကဗ်ာတို႕ ေမာ္ဒတ္တို႕ ေအာ္တာ တို႕ အာေတာ္တို႕ ေတြ ဆိုတာ ဘာကိုေရးလို႕ေရးမွန္းမသိ.. ေရးထားတဲ့ အေၾကာင္းအရာနဲ႕ ေခါင္းစဥ္နဲ႕ကတလြဲ.. ဆီမပါ ျပားမပါ ထမင္းကို စားရသလို ဘာမွန္းမသိ ေပါ့ရႊတ္ရႊတ္ၾကီးကိုျဖစ္ေနတာပါ... သူတို႕လည္း အဲဒီဘာမွန္းမသိတာေတြကိုပဲ ဘာမွန္းမသိေလ ေကာင္းေလဆိုျပီး ထင္တိုင္းက်ဲ ေနၾကတာေတာ့မေကာင္းဘူး ေပါ့ခင္ဗ်ာ.. ကြ်န္ေတာ္တို႕ ျမန္မာပင္ရင္းကဗ်ာေတြရဲ႕ အဆီအႏွစ္ ဘယ္ေလာက္သက္၀င္တယ္ဆိုတာ ကို ျမန္မာျပည္မွာၾကီး ျမန္မာထမင္းစားျပီး ျမန္မာကဗ်ာ၊ ျမန္မာ့ဂီတသံၾကားရင္ အိပ္ခ်င္တယ္ဆိုတဲ့ ေအာ္တာ ေအာ္တက္ေတြ ေမာ္ဒန္ ေမာ္ဒတ္ေတြ သိေစခ်င္စမ္းပါဘိ ကိုေရႊျမန္မာၾကီးတို႕ေရ..
တစ္ခုေတာ့လည္း ေမာ္ဒန္ေမာ္ဒတ္ေတြကို ေမးခ်င္စမ္းပါဘိ.. ဘာမွန္းမသိတဲ့ စုန္းေတြ၊ ကေ၀ေတြ၊ ဖုတ္ေတြ သရဲေတြအေၾကာင္းေတြ ေရးထားတဲ့ ခင္ဗ်ားတို႕ ေမာ္ဒန္ကဗ်ာေတြကို ခင္ဗ်ားတို႕ကိုယ္တိုင္ ခံစားသက္၀င္လို႕ေရးတာလား.. သူမ်ားေတြေတာ့ေရးေနၾကတာ ေကာင္းတယ္ေျပာၾကတယ္.. ငါလည္းေရးၾကည့္ဦးမွဆိုျပီး သူမ်ားေရးလို႕ လိုက္ေရးရင္ ေမာ္ဒတ္ကဗ်ာဆရာအမည္ခံလိုက္တာလား.. ေျဖၾကည့္ၾကပါ.. တကယ္လို႕သာ သူမ်ားလုပ္တိုင္း လုိက္လုပ္တာဆိုရင္ေတာ့ သူမ်ားေယာင္လို႕ေယာင္ ေမာင္ေတာင္မွန္းေျမာက္မွန္းမသိတဲ့ ကဗ်ာခ်ာေတြျဖစ္ကုန္ၾကမွာေပါ့ဗ်ာ.. တကယ္မွာက ကဗ်ာဆိုတာ အႏုႆယကို ဖြဲ႕တာပါ. ကြ်န္ေတာ္တို႕ ျမန္မာကဗ်ာေတြကိုၾကည့္လိုက္ စမ္းပါ.. ဘယ္ခ်ိန္ရြတ္လိုက္ရြတ္လိုက္ ရသေပါင္းစံုကို တကယ့္အႏုႆယနဲ႕ ေရးဖြဲကထားတာကိုေတြ႕ရမွာပါ.. အခုေတာ့ျဖင့္ မဟုတ္ေပါင္ဗ်ာ.. ကဗ်ာထဲမွာ ဆဲထားလိုက္တာကလည္း ဗလၾကမ္း .. တစ္ခါတစ္ေလမ်ား မေအႏွမစံုလို႕ပါ တကယ့္ ပရိယုတၳာနေတြကို ေတြ႕ေနရတာပါ. ရသဆိုတာ ဘယ္မွာပါလိမ့္လို႕ ဆိုရမေလာက္ပါပဲ.. ဘယ္ေနရာမွာမွကို ရသရဲ႕သေဘာတရားကို မေတြ႕ရတာပါ... အဲေတာ့ ကိုေမာ္ဒတ္တို႕ကို ေစတနာအရင္းခံျဖင့္ေျပာခ်င္တာက ျမန္မာတို႕ရဲ႕ ျမန္မာကဗ်ာကို တစ္ခ်က္ကေလး ေလာက္ေတာ့ ေစာင္းငဲ့ၾကည့္ၾကည့္ပါ.. တစ္စံုတစ္ရာကိုျမင္ေတြ႕လာရမွာပါ..
ေရကိုသာေရကိုလိုလို႕ ကူရွာသေလာ ကူသေလာ.. ဒါကေတာ့ရွင္းပါတယ္.. ေရကိုလုိလို႕ ကူတာပါလားတဲ့ခင္ဗ်ာ.. ရသဆိုတာကေတာ့ လူတစ္ေယာက္ခ်င္းစီရဲ႕ ခံစားမွဴ႕ အတိမ္အနက္ေပၚမွာ လိုက္ျပီးကြဲလြဲမွဴ႕ေလးေတြရွိပါတယ္.. စီးပြားေရးသမားတစ္ေယာက္ဟာ စီးပြားေရးအျမင္ျမင္မယ္.. အဲသလိုပဲ အႏုပညာသမား တစ္ေယာက္ရဲ႕အျမင္၊ ဂီတသမားတစ္ေယာက္ရဲ႕ အျမင္၊ စာေပသမားတစ္ေယာက္ရဲ႕အျမင္၊ သိပံသမားတစ္ေယာက္ရဲ႕အျမင္ အစရွိသျဖင့္ လူတစ္ဦးခ်င္းစီ ရဲ႕ အျမင္နဲ႕ ခံစားမွဴ႕အေပၚမွာ ရသကို အမ်ိဳးမ်ိဳးစားသံုးလို႕ရပါတယ္.. တစ္ခ်ိဳ႕ရသေတြမွာ အရမ္းကို ကြန္ဆာ့ထ္ျဖစ္လြန္းသြားတဲ့အတြက္ ေဖာ္လို႕မရႏိုင္တဲ့ လွ်ိဳ႕၀ွက္ခ်က္ေတြ၊ ပေဟဠိေတြ ျမွဳပ္ကြက္ေတြ အမ်ားၾကီးကို ေတြ႕ရႏိုင္ပါတယ္. အဲလိုမ်ိဳး ရသအမ်ိဳးအစားကိုက်ေတာ့ သူ႕ရဲ႕ခံစားမွဴ႕နယ္ပယ္ကေန သူ႕ရဲ႕ရပ္တည္မွဴ႕ရွဴ႕ေထာင့္ကေန အေျဖထုတ္သြားရတာမ်ိဳးေတြရွိပါတယ္..
ဥပမာတစ္ခု ထင္သာေအာင္ျပပါဦးမယ္.. ရိုင္းတယ္လို႕ေတာ့မထင္ၾကပါနဲ႕ခင္ဗ်ာ..နားနဲ႕မနာ ဖ၀ါးနဲ႕နာေပါ့ အခု လူေတြေျပာေနၾကတယ္ ျမန္မာလိုဆို နင့္ကိုငါခ်စ္တယ္.. တရုတ္လိုဆို ေ၀ၚအိုက္နိ.. အဂၤလိပ္လိုဆို အိုင္လပ္ဖ္ယူ ဟုတ္တယ္ေနာ္ အဲဒီေလာက္ေျပာလိုက္တာနဲ႕ လူေတြဘယ္ေလာက္ထိသေဘာေပါက္ သြားမလဲ.. အဲဒီစကားေလးရဲ႕ ေနာက္ကြယ္မွာ ေနာက္ဆက္တြဲအဓိပါယ္ ေတြအမ်ားၾကီးရွိပါေသးတယ္.. အဲဒါေတြေျပာစရာလို ေသးရဲ႕လား.. နင့္ကိုငါခ်စ္တယ္.. ဆိုရင္ ခ်စ္ျပိးတာနဲ႕ လက္ထပ္မယ္.. လက္ထပ္ျပီးတာနဲ႕ တူတူအိပ္တဲ့ကိစၥေတြ.. တူတူေနတဲ့ထိုင္တဲ့ကိစၥေတြ အားလံုးပါသြားပါျပီ.. အဲဒါေတြကို ထုတ္ေျပာေနစရာကိုမလို ေတာ့ပါဘူး.. ေကာင္ေလးက ေတာင္းဆိုလို႕ ေကာင္မေလးက ခ်စ္တယ္ေျပာလိုက္ျပီ ဆိုရင္ျဖင့္ အဲဒီေနာက္ဆက္တြဲေတြက အလိုလိုပါလာမယ္ဆိုတာသိျပီးသားပါ.. ရွင္းျပစရာကို မလိုေတာ့တာပါ.. အဲလိုပဲေပါ့ခင္ဗ်ာ.. ရသဆိုတာလည္း အေရွ႕ကေန လမ္းေၾကာင္းေလးတစ္ခုကို ဦးတည္ျပီး အႏုပညာေဖာ္ထုတ္သူတစ္ေယာက္က ဒီလိုခံစားျပီး ေရးလိုက္ေပမယ့္ အႏုပညာခံစားသူတစ္ေယာက္က ဟိုလိုခံစားျပီး ေနာက္ဆက္တြဲအေတြးေတြကို ခံစားတတ္ရင္ တတ္သေလာက္ ခံစားႏိုင္တာကို ရသလို႕ေခၚပါတယ္..
ကဲ... ဒီေန႕ေတာ့ ဒီေလာက္နဲ႕ ေက်နပ္ၾကလိမ့္မယ္လို႕ထင္ပါတယ္.. ေမးခြန္းေလးလဲေျဖသြားဦးေနာ္... ဒုတိယပိုင္းကိုေတာ့ ေနာက္ေန႕မွ ဆက္ေရးပါေတာ့မယ္.. ေစာင့္စာဖတ္ရွဴ႕ေပးၾကပါဦးခင္ဗ်ာ
ခံစားေရးသားသူ... ကိုကိုးအိမ္(မႏၱေလး) --

3 ေယာက္ကစာမူခေပးသြားပါတယ္:

အုပ္ႀကီး said...

ဒီလို စာမ်ိဳးဖတ္ရတာအရမ္းတန္ဖိုးရွိပါတယ္ ...
တစ္ခ်ိဳ ့ကလည္း ဆန္းရင္ၿပီးေရာ ဒူးေခါင္းပန္းပန္မည္ ..ဆိုတာမ်ိဳးလည္းရွိၾကမွာပါ ..
ေမာ္ဒန္ ၊ပို ့စ္၊ LP (Language Poetry ) ဘာပဲျဖစ္ပါေစ ...အဓိက ကေတာ့ စာေရးသူရဲ ့ေစတနာ ပါလို ့ပဲရိုးသားစြာ ဆိုပါရေစ ..
(ႀကိဳက္ျခင္း ၊မႀကိဳက္ျခင္း လက္ခံျခင္း ၊မခံျခင္းကေတာ့ ေနရာတိုင္းမွာ ရွိေနမွာပါ) ..
ဒါေပမယ့္ ဒီလို ဆဲဆို ရစရာမရွိေအာင္ ေလွ်ာက္ေရးတဲ့သူေတြ အျပင္မွာ ငါအဲဒီ့ကဗ်ာဆရာကြ ဆိုၿပီး လက္မေထာင္ရဲပါ့မလားခင္ဗ်ာ လို ့ပဲေမးလိုက္ခ်င္ပါတယ္ ....
(ေနာက္ထပ္လည္း ဒီလိုေဆာင္းပါးမိ်ဳးကို အားေပးပါရေစ အစ္ကို)

အလင္းသစ္ said...

ဖတ္ရႈသြားပါတယ္ဗ်။။။။။။။။။

Unknown said...

ေနဝင္စဂ်ိဳမရယ္ကူ ဘယ္သူေရးတာလဲဗ်ာ
မသိလို႔ပါ

 

©2009 ကိုကိုးအိမ္(မႏၱေလး) | Template Blue by TNB